maandag 13 augustus 2012

Hallo.

al een paar dagen, zit ik elke keer met deze pagina open. hele stukken te typen, maar om uiteindelijk toch weer te deleten. niks beschrijft hoe ik me de afgelopen dagen voel . en dan ook nog eens de school die over een week weer begint. Ik heb er aan de ene kant superveel zin in. omdat ik dan weer een stukje controle terug krijg. over m'n cijfers, en over m'n gewicht.
In de vakantie word alles voor me besloten. alleen als ik werk heb ik nog een klein beetje vrijheid met eten. 
En daarom eet ik niets. ik weet dat het slecht is, tenminste dat zeggen ze allemaal. zoveel merk ik er niet van. ik ben wel gewend om niks op een dag te eten. om door te gaan tot ik niet meer kan. en dan nog niks laten merken. nee, volgens mijn ouders en kinderarts, ga ik door tot ik datgene wat ik wil bereikt heb. en alles zo netjes en goed mogelijk. hallo perfectionisme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten