zaterdag 23 juni 2012

Mijn leven is echt gewéldig.

'behalve anorexia is jou leven echt geweldig ! ' kuch. kuch.
zo leuk hoe schijn kan bedriegen. maar ook zó ontzettend frustrerend.. moest dat nou? moest je dat nou tegen me zeggen ? je hebt echt geen idee waar je het over hebt.. hoe denk je dat die rotziekte er in geslopen is, doordat mn leven zo geweldig is ? alleen door 'het idee dat ik moest afvallen' nee schat, wake up.

kon ik dat maar eens zeggen, kon ik maar gewoon eerlijk tegen der zijn. maar nee, ik kan het niet. want zij heeft zelfvertrouwen. het meisje met het meeste zelfvertrouwen dat ik ken. als ik dit zou sturen zou ze de waarheid weten. maar zo laf ben ik . ik doe dat toch niet. Net een halfuur een elastiekje tegen me pols aan laten slaan. goh wat ben ik weer trots op me zelf, wat ben ik weer blij met men leven.
ik voel de sarcasme hier rondsluipen & in m'n hoofd is het 1 grote puinhoop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten